Se Amalies Verden - Ny Sæson

Endelig er Amalie tilbage. I sin helt egen verden, med sine helt egne regler og med sit helt eget sprog. Reality-pigen har stadig store stjernedrømme. Reality-pigen har stadig store stjernedrømme og stræber efter jet-set-livet. Hun elsker luksus og er derfor lykkelig, da onkel Sebastian lader hende flytte ind i sin fede villa til 12 millioner kroner. Men Amalie er også blevet ældre, og der er sket meget det sidste års tid. Amalie Josephine Kejser Szigethy (født 21. august 1991 i Kokkedal, Nordsjælland) er en dansk realitystjerne. Hun blev kendt da hun i 2010 deltog i reality-programmet Paradise Hotel.Amalie deltog Paradise Hotel sæson 6 i 2010. Efter Paradise Hotel har Amalie været med i Fangerne på Fortet, Til middag hos, og hun har gennem to sæsoner også haft sit eget reality-show, Amalies Verden. Amalie har desuden udgivet albummet I Mine Sko inklusiv singlerne Du og Jeg og I Mine Sko. Anklager om vold Natten til lørdag den 16. april 2011, skulle Amalie være udsat for vold og sex-krænkelse af sin kæreste, Peter Birch. Ifølge anklagerne var Szigethy indespærret i flere timer i en kælder i Studiestræde i København.[1] Stylisten Kenny Aleksandr og en anden nabo skulle derfor have hjulpet Amalie Szigethy med slippe væk fra mishandlingen.[2]. Den 17. april 2011 anmeldte Amalie Birch for vold;[3]. Amalie Szigethy trak dog alle anklagerne mod Peter Birch tilbage. Dette skete den 23. september 2011 på selvsamme dag, hvor der faldt dom i sagen. Dommen mod Peter Birch lød på 40 dages betinget fængsel. Peter blev dog udelukkende dømt for halsgreb, da det ikke blev fundet bevist, at Peter havde fastholdt Amalie på en madras, som ellers påstået af Amalie. Peter Birch blev endvidere dømt til at betale sagsomkostningerne [4]. På dagen hvor dommen faldt mod Peter Birch udtalte Amalie bl.a. følgende om sine anklager mod Peter til Ekstra Bladet: "Jeg var stadig bagstiv, da jeg blev afhørt af politiet. Og jeg overdrev rigtig meget. Peter har ikke rørt mig, og han har ikke taget kvælertag på mig. Det var noget jeg fandt på fordi jeg var vred og fuld, forklarede Amalie i retten"
11.45Unknown