Se Min Søster Børn Online

De to seneste film i serien solgte begge godt 300.000 billetter i biograferne og hev hver i sær ca. 30.000 besøgende i biograferne i åbningsweekenden. Det var derfor ventet, at 'Min søsters børn i Afrika' ville åbne på nogenlunde samme niveau. Men det viser sig, at filmens åbningsweekend i den grad har overgået forventningerne. Således har filmen solgt 49.218 billetter i åbningsweekenden, hvilket svarer til en stigning på hele 57% i forhold til sidste film. Når man lægger de 6.811 solgte billetter fra diverse præscreeninger oven i, er 'Min søsters børn i Afrika' således allerede helt oppe på 56.029 solgte billetter. 'Min søsters børn i Afrika' er ligesom de foregående fem film i serien, der er lavet siden år 2001, produceret af Michael Obel og hans selskab Obel Film. Michael Obel er selvsagt begejstret og udtaler:- Vi tog en stor chance, da vi valgte at optage hele filmen on location i Sydafrika. Det var både dyrere og mere udfordrende end at optage herhjemme, men vi var fast besluttet på at ville skabe et stort dansk eventyr på den afrikanske savanne for hele familien - det føler vi er lykkedes. Og det er fantastisk, at publikum nu kvitterer på denne måde. Filmens åbningsweekend bekræfter mig i, at der fortsat er - og vil være fremover - stor interesse for danske familiefilm, hvis de tager sit publikum seriøst, siger Michael Obel.
Tags: Youtube,Netflix,Youbio,Viaplay,Free Tv, Movies, Film, Online Streaming, Movies & TV Shows Online or Streaming, Xbox, Wii, PS3 & many other devices,TV-serier, C More Film, Blockbuster, Broadcast Live Streaming Video
15.26Unknown