Se Kongerne i Sneen Online

Kongerne sig ud i nye eventyr, i fuld fart ned ad den sorte piste! Med to nye piger på holdet spænder Knaldperlen, Fissan og co. skiene og indtager Sölden i ”Kongerne i sneen”, hvor den står på ski, sjov, fest og flirt. De otte festglade Konger er på glatis, når de i ”Kongerne i sneen” indtager Sölden - et af de mest populære skisportssteder i Østrig. Som altid er de parate til at give den fuld skrue og varme godt op under afterski-festen. Men det kan blive noget af en udfordring at være cool og lækker, når man aldrig før har haft et par ski på:
”Vi har haft en super fed tur, men i starten havde jeg det virkelig skidt med at skulle stå på ski, for jeg har aldrig prøvet det før. Det er ikke fordi, jeg brækkede noget, men jeg er nok faldet i nærheden af 100 gange. Og så blev jeg overhalet af 7-årige piger på lyserøde ski på børnebakken, mens jeg lå dér og rodede rundt i sneen,” fortæller Walid ’Knaldperlen’, der ikke vil afsløre, om han fik mere styr på skiene undervejs. Du kan se Kongerne i Sneen på Kanal 5.
Tags: Youtube,Netflix,Youbio,Viaplay,Free Tv, Movies, Film, Online Streaming, Movies & TV Shows Online or Streaming, Xbox, Wii, PS3 & many other devices,TV-serier, C More Film, Blockbuster, Broadcast Live Streaming Video
14.36Unknown